sunnuntai 13. tammikuuta 2013

apilajoustis ja maxi dots - was Neues für mich

Teki mieli vihreä :-)


Apilapaita on todella muhkea ja pehmoinen. Samanlainen kangaslaatu kuin Selian laulukala :-), minun mielestä. Molempien paitojen kaava on burda design 303, tuttu ja luotettava. Lisäsin hihojen resorit kuten aiemmin ja levensin 4cm se hihansuunleveys että tulee pikkuisen enemmän pussimaiseksi. 

Den Kleeblatt Stretchfrottee in Grün hatte ich extra nur für mich bestellt- bei Michas Stoffecke - klik. Dieser Frottee ist einfach toll. Ich bin begheistert. Der Schnitt von beiden Teilen ist wieder mein Burda design 303 etwas umgeändert. Ausserdem habe ich Armbündchen und deswegen die Ärmelbreite unten um 4cm verbreitert, sieht schöner aus und ist nicht zu eng. Der Schnitt ist ohne Bündchen und etwas schmäler deswegen. 


Maxi Dots paita roikkui täällä ilman hihat pitkä aikaa. Ajattelin että se saa limevihreät joustofrotee hihat, joko pitkät tai lyhyt, mutta mieli muuttui kuin hoksasin että ruskea sopii paljon paremmin, pienenä piristyksenä. 

Die Maxi Dots kennt ihr ja schon. Diese gibt es in vielen verschiedenen Farben und einige davon habe ich natürlich hier. Dieses Teil hing lange Zeit ohne Ärmel hier auf dem Bügel und wartete das ich einen anderen Stoff bestelle. Eigentlich wollte ich limegrüne einfarbige Ärmel, kurz oder lang, da war ich mir noch nicht so sicher. Als ich den Stoff dann endlich hatte, war ich mir nicht mehr so sicher wegen der Farbe, vielleicht etwas zuviel Grün. Vor einiger Zeit hatte ich einen Pullover etwas umgeändert und zum T-Shirt gemacht und die beiden braunen Ärmel lagen hier so rum und warteten auf ein "neues Zuhause" - gefunden :-)) 


3 kommenttia:

  1. Ihanan vihreitä paitoja. t. Eija (PS. Oulun Raksilan cittari myi joulun jälkeen novitan lankoja alennuksella, prismassa olivat normaalihintaisia.)

    VastaaPoista
  2. Hei kristiina! kiitti :-)) aina kun kerkin ja inspis iskee

    Hei Eija!! kiva kun tulit tänne kurkistamaan ja kiitoksia kehuista, kohta tulee joku UUSI IHANUUS näkyvyyn, leikasin äsken osat ja ompelukone odotaa
    :-)) nykyjään en ehdi enää käydä kaikki marketit läpi, snif. Onkohan Kaakurin citymarketissa näitä alenuksessa?? Hmm.

    VastaaPoista