sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

kimppatilauslista täynnä - tilaukset lähetetty

En muistanut ilmoittaa teille!! Paketti pitäisi saapua ensi viikko, viimeistään perjantaina, mutta se ei ole varma. 






Tiedän ettei ajankohta on ehkä ihan hyvä kaikille, mutta mutta.... tosi kivat kankaat tullut ja minäkin haluan niistä jotain pientä. Ja syyskuussa alkaa minulle työt :-), sitten on paljon vähemmän aika.


  Olisi vielä 1 paikkaa vapaa- ei ole enää!!!
Homma toimii näin: Uudelle osallistujalle lähetän kirjoitetun rimsun missä tarkemmat ohjeet ostoslistan tekemiseen ja tulkitut sanat. Kysyä saa aina. Kokenut kimppatilaajat tilaajat tietävät miten homma toimii. 
Eli tilauslistat lähetän s-postilla minulle, minä tilan omalla nimellä Michas Stoffeckessa ja jokainen tilaajan saa heniklökohtainen s-posti tilausvahvistuksesta missä lue tärkeimat tiedot tehdystä tilauksesta ja ostoskorin summan, mikä ei ole vielä loppusumma. Jokaiselle tilaajalle tulee oma pussi isossa paketissa minulle ja minä tarkistan ensin onko tilaus ok ja sitten lähetän teille jokaiselle henkilökohtainen s- posti missä ovat minun tilinumero ja osoite(jos joku haluaa tullaa hakemaan omat kankaat). Samassa viestissä myös pyydän todelliset(punitan tilaukset) postikulut Suomessa ja jokaisen tilaajan postikulujen osuus Saksasta Suomeen, mikä on tällä hetkellä 28e per paketti jaettu tilaajien määrä. Otan per paketti yleensä 10 tilaaja tai jos jotkut tilauslistat ovat pieniä ja halukkaita tilaajaa ovat paljon ehkä 1-2 lisää. Tavaraa(kankaat, villa tai mitä sieltä halutaan ostaa) saa tilataa noin 3kg verran. Trikoota painavat enemmän kuin esim. puuvillakankaat. Arvioin jokaisen tilaajan tilauksen painon ja ilmoitan heti kun saan listan jos menee pahasti yli, sitten pitäisi ehkä jättää jotain pois... Sen nähdään kun minulla on kaikkien listat. 
Onko kysymyksiä??? 
Me tilamme täältä

Voitte laittaa kommenttikentään viesti ja teidän s- postiosoite että minä voin ottaa yhteyttä, muuten ei onnistuu. 





6 kommenttia:

  1. Voisin tulla mukaan jos vielä mahtuu! :)
    riika.kaitera@iki.fi

    VastaaPoista
  2. hei Riika!! nippa nappa ehdit vielä :-) laitoin sinulle jo s-postia tulemaan!!!

    VastaaPoista
  3. Hyvä, vuodatuksen blogeissa minua on aina harmittanut se ettei kuvia saa suuremmaksi, teit viisaasti kun tulit tänne!! =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Tiina!! tällä puolella on paljon enemmän "työkaluja" muokataa blogia oman näköiseksi kunhan vaan pikkusen harjoittelee

      Poista
  4. Haa, vihdoin löysin uuden blogisi! Mukavaa kesänjatkoa, kohtahan se uusi työsikin alkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei ihalaiska!!
      hienoa että löysit, kiitos ja kyllä kohta uudet tuulet puhaltavat, vähän ehkä jännittää

      Poista